my head is spinning, is this an end or a new beginning


Jag måste säga att jag verkligen gillar den här bilden på mami och mig. Den är från i lördags på hennes födelsedag då vi åt middag på Andrum. På bilden ser det nästan ut som jag ärvt mammas fantastiska hårman (sanningen är aningen tunnare...) och mamma är så oerhört vacker på bilden,  vilket hon i och för sig alltid är.
I love you mami.

För att skutta till helt andra saker så har jag hela min nyårsoutfit fixad. Jag provade den nyss framför köksspegeln och kände mig förvånansvärt nöjd. Dock var det lite svårt att bortse från mitt hår som för dåvarande var fett och uppsatt i en knut mitt på huvudet... men förhoppningsvis ser det annorlunda ut imorgon, jag har ju inhandlat ett sött diadem med rosett som ska pryda mitt stora huvud. Japp, stort är det. Elastiska mössor only liksom.
Wow. Jag är verkligen inte i toppform vad gället skrivandet, men sedan när har jag varit det? Lite skolning fattas mig tror jag nog.

Imorgon är årets sista dag och även min brors femtonårsdag (var han inte en liten bebis nyss?!). Jag ser fram emot morgondagen trots att den fortfarande känns lite halvluddig, till exempel ska jag och Farid fira nyår isär, något som smärtar mig då 12 slaget inte bara välkomnar ett nytt år utan även betyder att vi varit tillsammans i exakt två år.
Men det löser sig hur som helst, och jag tror att festen hos Cynthia kommer bli grymt bra. Speciellt då Cynthia, Katherine, Paulina och jag kommer vara samlade, det kallar jag lyx!

Nu ska jag bespara alla mitt babbel och fortsätta spela gitarr, senare idag ska jag träffa Frida för en fika. Ska bli underbart att träffa min kära sis efter alldeles för många månader!

xoxo/ Cristina

Kommentarer:

1 Farid:

Bejb, om vi inte är hos varandra vid 12-slaget. Så lovar jag att ringa dig, och i värsta fall enbart tänka på dig då. Promise. Love You mad

2 frida:

den bilden, asså WOW, I love it!

Kommentera här: