jag ska måla hela världen lilla mamma...

Jag måste ta mig i kragen med målandet, seriöst. Anyday now ska pennan börja glöda fram skisser- både från eget huvud och inpsirerat på annat håll. I don't care as long as that frigging pen f-ing burns!
Ni ska få se, nu har jag lovat er.
Vi kan säga sähär: nästa vecka ska jag ha lagt upp minst en illustration av något slag, som jag själv gjort.
Det ska vara min spark i baken.
Förhoppningsvis uppskattas det, förmodligen noteras det inte alls och sjunker in i resten av dammet på bloggen. Men jag ska inte bry mig om det, för det här är för min skull. För jag mår bra av att måla.
Den världen som jag helt förvillar mig i kan liknas vid den trans man så ofta kan gå in i då man läser en riktigt bra bok. Det är en natural high, som jag tyvärr allt för sällan vågar tillåta mig.
Det är naturligt att handen strejkar, men ibland bygger hjärnan upp en extra blockering.
That is not cool.

Så, sketchbook- here I come.
(fast inte nu, såklart... oh gosh, kick my buttocks will ya!?)

Kommentera här: