drogpåverkad (and happy birthday "sis")

Kaffe ÄR en drog! OMG, OMG. Jag lovar, det var längesedan jag blev såhär påverkad. Huvudet snurrar, allt är suddigt och jag börjar skratta lite då och då. Högt för mig själv. Nyss slängde jag mig på soffan, liksom upp och ner i någon slags egen yoga-position. Det var härligt. Inga rosa elefanter men nästan.
Ute är det vitt och solen lyser och jag är så lycklig att det gör ont. Ibland är det så.
Nostalgisk. Jag drömde något som gjorde mig nervös när jag vaknade. Jag vet inte riktigt allt som hände i min drömvärld, men någon del var om Farid och att han skulle på fotbollsturné till Polen?
Helt skumt.

Igår fyllde min syster Frida år. Ja, hon är min syster också. Trots att vi knappt känt varandra i ett år, den första mars är det förresten vår ettårsdag! Det kom vi fram till igår...
Människor, tänk hur vissa passerar och andra stannar. Vissa gör stora intryck andra små. Vissa klickar andra låter knappt något alls... Som magneter och så vidare. Allt är pure chemicals.
Oh herregud vad det snurrar. Jag ser knappt tangenterna.
Hur som helst, jag fick äran att bjuda födelsedagsbarnet på mat på självaste födelsedagen, det blev andrum på begäran av henne själv och jag hade ju inget emot det direkt. Vi pratade om allt och åt och skrattade och sedan skulle hon hem för på kvällen väntade födelsedagsmiddag med familjen i stan. 
Men det var mysigt. Mer sådant. Jag borde starta en inslamling för enbart detta ändamål: mysiga café- och restaurangbesök med folk man tycker om.
Jag tycker om Frida. Hon är bra, och fruktansvärt vacker. Titta bara på henne:



Kommentarer:

1 sis <3:

näe jag börjar nästan gråta cristina! <3 du förstår inte hur glad jag är jag träffat diiig! tycket om dig så mycket mycket! ja, omtycket är vad du är. <3

2 sis <3 (igen) ^^:

jag kan nog stava, haha! tycker om dig så mycket och omtyckt är vad du är! ^^ <3

Kommentera här: