morgontuss

Farid ligger i sängen, trött i de stora vackra ögonen. Jag är pigg. Går ut och tar ett äpple, sätter mid vid datorn...
f: Äpplet luktar yoghurt...
 
Där ligger han där och är söt med sömniga lockar. Och han slänger iväg små "jag älskar dig" lite vart och varannat
haha och så nyss:
f: tok, vad gör du?
c: inget...
f: gillar du inte mig?
c: haha jag älskar ju dig!
f: kom då...

hur kan man sitta kvar här efter något sådant?
.....
tillbaka,
Halv ett ska vi till farsans lägenhet i Hisingen, jag och farid och så Emilia och Miik. Vi kommer bli bjudna på brunch. Sedan ska Farid och jag ha picknick, äta yoghurtglass och mysa.
Ja, jag ska äta yoghurtglass. Det är barnsligt hur mycket jag ser fram emot det!

Och så ser jag fram emot att komma hem till pappa. Jag älskar hans stolta leende när han visar upp saker som gamla espressomaskiner han fyndat för en hundralapp. Som om han vore en oerfaren tonårspojke i sin nya lägenhet.
Och på ett sätt är det så.
Pappa. Han är söt.

Det blir en fin dag ska ni se, hoppas detsamma för er
Puss!

Kommentarer:

1 Kath:

CUTENESS OVERLOAD! jag typ dör här borta hos mig -- och blir väldigt sugen på äpple och yoghurt.

Kommentera här: