changing ideals

Igår både startade dagen och avslutades i sällskap av mamma och lillasyster. Vi hade filmkväll där vi såg 'Hitch- din guide till en lyckad dejt' som gick på ettan. Jag såg den på bio för ett antal år sedan men Emilia hade aldrig sett den, och då jag har ett sådant katastrofalt minne vad gäller det mesta gick det bra att se den igen. Emilia påpekade t.o.m. vid något tillfälle då jag reagerade förvånat på handlingen: "men du har ju sett den här innan?". Ohja, jag må ha sett den men efter drygt en veckas tid efter att jag sett en film raderas 70% av handlingen. Detta är helt sant, tror jag. Det måste nästan vara så i alla fall.
Ibland skämmer jag mig själv lite med mina senila drag...

Annars ville jag mest belysa att Eva Mendez, som spelar mot Will Smith (en av världens underbaraste manliga skådespelare I may add) i filmen, är fantastiskt vacker (och här vet jag att Farid inte alls håller med men det spelar ingen roll- det är väl vid närmare eftertanke bara ganska skönt om än underligt).
Hon är en av Hollywoods naturligare kvinnor och har en kropp som jag inte hade tackat nej till. Att ha själv alltså. Inget annat!
- Att hon dessutom är latina är ett stort plus.



Kommentera här: