breakfast date




Frida målade naglarna rosa och mina målade jag igårkväll i en röd nyans jag själv valde att kalla vampyr-rött, det är ju så i tiden (det fick dessutom torka framför mitt livs första CSI avsnitt! Tillsammans med mamma som kanske såg sitt tretusenfemhundraelfte eller något... och jag måste erkänna, det var ganska intressant...).

Frukosten var himmelriket och sällskapet ännu bättre. Så bra var kombinationen att ännu en frukostdejt är inplanerad redan på onsdag.

Boy I'm lucky! Och alldeles nyss åt jag sushi, hemma hos Farid. Han ligger och tittar på 'Playa del Sol' nu, den token. Och han skickar iväg pussar då och då, pussar och små "jag älskar dig".

Om man  bara ser till sådana små fina saker, då är livet så vackert att det nästan gör ont...

Kommentarer:

1 victoria.:

aw tack så mycket! :) bli rödhårig igen vettja ;)

2 Kalle:

Ditt livs första CSI-avsnitt!? Jag dånar. Bra att du uppskattade det iaf. :D Och då har du ju något att se fram emot. Hälsa Farid. Nådigt avundsjuk man är på er två då...



/K

Kommentera här: