nailed it!



Mina uppdateringar är en dag för sena, alltså kommer dagens imorgon... Bilderna är från igår, på mina awesomly wonderful nails. Okej, så himla fantastiska är dem inte. Men fina nog att fotograferas och ta plats på min blogg.
Jag är så ego på min blogg, stör det? I så fall får ni hitta någon annan blogg att vältra er i. För det här är min blogg och här får jag vara hur ego jag vill.
Skönt.
Dagens bilder (som kommer imorgon... kanske senare idag om jag orkar) är från Condeco med min fru, Kath. Bästa frugan man kan tänka sig- Hon lagar inte mat och städar, men hon får mig att skratta och hon orkar med mig när jag är en börda för resten av världen. Love!

Kommentarer:

1 elin:

FAN! Jag har planerat likadana naglar hur länge som helst :( Orkar aldrig sätta mig ner och pilla på det... Har iaf köpt lila negellack nu! :D

Kommentera här: