I am not real, It's just a sketch of me



Jag har inte målat på så länge. Alldeles för länge.
Den översta bilden är en kladd från tidigare idag- pappret bredvid datorn och några slarviga streck, för stora ögon som vanligt... för så vill jag ha det. Jag undrar vad det säger om mig?
Den nedre bilden har väl ett halvår på nacken och ska föreställa Rihanna... även den en snabb skiss.
- Jag har upptäckt att jag trivs bättre med att måla med bläckpenna och i små anteckningsböcker. Hellre det än fina skissblock, fina skissblock är alldeles för pretentiösa för mitt slarv och ger mig bara presationsångest, som om det förväntades ett konstverk som mina fingrar inte förmår sig att framställa...

Oh, jag vill måla mer... leva ett konstnärsliv i någon stad där det passar sig och bara måla bort allt, måla och sjunga.
Sjunga tills halsen inte klarar mer
Måla fingrarna ur led
helst inte ur led

Oh.

Kommentarer:

1 farid:

You know i love när du målar. :* Keep it ups!

Kommentera här: