My night with a bunch of Cristiano Ronaldos...

Inatt drömde jag att Katherine och jag flyttade in på ett studenthem i Argentina, som senare visade sig vara England. Förutom oss så bodde där bara en massa killar som alla såg ut som fotbollsspelare a la Cristiano Ronaldo. De verkade ha samma självförtroende för dem log snett och nickade med huvudet mot oss, i en intern macho-tävling emellan dem.
Men det var två killar, med klar brittisk accent, som stod ut från de andra: den ena var en blind kille som inte var blind (förstår inte varför mina drömmar alltid ska komplicera allt?) och en romanförfattare (man ba va?).
Den "blinda" killen var blond och den andra brunett och de både hade fattat intresse för oss.
De bjöd oss in på fest men när vi väl kommit dit så var alla medlemmar i min brors band där samt en del andra vänner...

Efter det minns jag inte så mycket, men jag vaknade sedan aningen förvirrad och med stor lust att studera.
- Och nej, inte för Ronaldo-snubbarna. Jag måste ju kunna koncentrera mig liksom...
too cool for school? haha

Kommentera här: