Thank God it's Friday!

1. Jag måste verkligen byta bloggdesign, min nuvarande är tacky och driver mig till smått vansinne... inte för att det blir någon skillnad till mitt vanliga humör, men ändå...

2. Gårdagens shopping och fika med fina Kath var uppflyftande, trots att jag mest var som en zombie och gäspade i regelbunden takt. Jag fick i alla fall avkryssat samtliga av mina punkter på min shoppinglista och är både nöjd och förvånad över min "prestation".

3. ...Jag har gult nagellack. Det regnar. Då måste man alltså ta till drastiska åtgärder för att piffa upp den gråa tillvaron.

4. Jag ska till jobbet om en lien stund och som vanligt ser jag fram emot detta. Fast jag är faktiskt mest glad över det faktum att det är fredag och därmed sista arbetsdagen på veckan: TGIF alltså!


P.s: egentligen skulle detta inlägg publiceras runt sex på morgonen, men det sket sig då datorn bestämde sig för att kaxa sig med en blå skärm med massa text.- Vafan är det för stil?
Walla jag ska cutta den.

Kommentera här: