Winter Winds, the playlist

Ni minns väl höstkollektionen?
Årets blev exceptionellt lång, och jag känner på mig att vinterkollektionen kommer bli ännu längre... Hittils är det några låtar och dem kan man lyssna på om man klickar på länken nedan (och har spotify!):
winter winds

Namnet på listan är passande taget ifrån Mumford & Sons, för er som inte visste. En bra låt som givetvis finns med på listan, trots att den för mig mer förknippas med sommar/höst. Av många anledningar som inte får plats eller passar här.

Om jag för stunden skulle lista fem låtar ur vinterkollektionen (för let's face it, jag är onormalt galen i listor) så skulle den se ut såhär:
  1. 'The Flight of Apollo' - Angels and Airwaves
  2. 'What is Love' - Never Shout Never
  3. 'The Great Escape' - We Are Scientists
  4. 'High and Dry' - Radiohead
  5. 'Cut Here' - The Cure

Så ser det ut just nu, men listan utökas hela tiden och favoriterna ändras från dag till dag. Stund till stund. Och känsla till känsla...

Kommentera här: