so, which one of me is loving thee?

Känner att jag utökar mitt personlighetsförråd för varje dag som går. Alltid nya ansikten som tittar fram och säger "hej, här är jag med ytterligare lite förvirring!".
Härligt.
Men jag har kommit på en bonus med dessa ansikten, de gör att jag kan bunkra upp känslor på ett sätt jag aldrig kunde förr. Jag kan liksom dsitribuera känslorna hos de olika personligheterna så att alla får en liten, liten del. På så sätt känner jag bara lite åt gången...!
Nu undrar ni nog hur det är med min psykiska hälsa, men det är lugnt, jag är medveten om att jag är rätt knäpp.

Tycker bara det är skönt att få en break från det sentimentala kaoset som brukar infinna sig, all at once.
Nu är det bara små doser som kommer och går...
Jag överdriver? Jag vet inte.
-

På tal om mer normala saker... jag var på bio igår och såg The Social Network!
Den var riktigt bra faktiskt. Ingen film jag vill se om eller ha i min samling för all framtid, men helt enkelt en bra film. En stabil sådan som gick ner lika bra som godispåsen i mitt knä (oh herregud, mina liknelser blir bara sämre och sämre för varje dag som går... vilken av mina personligheter ska jag skylla detta på!?)

Kommentera här: