Cooler than a body on ice/ Hotter than a rollin' dice/ Wilder than a drunken fight/ You're gonna burn tonight!



Hair like a prostitute from the eighties and an outfit like a groupie from the same era...

Nej, skämt åsido- jag har ju varken tjänat pengar eller fått ligga med rockstars. Okej, där tog jag i, får man skriva så i en blogg? Det kanske är okej med tanke på att jag förespråkar motsatsen?
Äh, svamlaren herself har talat och det är bäst att någon tystar ner henne.

Känner mig förövrigt febrigare än någonsin, som om det bara är fritt fram att komma och koka ett ägg på min panna... om jag sedan verligen har feber är en annan sak. Lite småförkyld är jag allt men övriga symptom känns så överdrivna, som om jag bara låtsas, eller som att något helt annat orsakar dem...

Why this sudden fever?
I don't know.

Hur som helst gillar jag mina våfflor och min mördarblick, för att den egentligen går emot allt annat jag känner. Kanske som en mur?
Kanske. Eller mest för att jag är the murder princess...

P.s: correction to title quote (from 'Live Wire' - AC/DC): I'm not cool. Definately hot, but that's just my body temperature... wilder than a drunken fight? Nah, I'm kind of a chicken.. Burn? Yes, I am burnin' aight, but you...? Dunno.

Kommentera här: