tangle me in

Jag var och fake bake-ade idag. I solariet. Svettades på lysrör och kände mig som en förortsklyscha, fast bara en stund. Lyckades med konsten att få märken efter spetsmönstret på trosorna... det var ju just snyggt.
Jag kanske kan starta en ny solarietrend?
White trash-trender är ju alltid hett.

Nej, nu ska jag inte ta självdistansen till tjottahejti.

Tänkte egentligen bara skriva att det pirrar i min mage. Jättemycket.
Det är vår och nästan sommar och jag vet, jag bara radar upp klyschorna efter varandra men det är väl en fin kontrast mot den tonårsliknande deppen som ibland kan råda på min blogg?
Jag förblir nog en tonåring i sinnet i ganska många år till. På gott och ont.
Idag på ett fnissigt och nyförälskat sätt... Tumblr_lk6ce5cm5x1qh0wz4o1_500_large
pic: weheartit (where else?)

Kommentera här: