rum pa pa pum

Veckans obsession, utan tvekan.
Idag när Yessenia, Jennie och jag skrubbade skor var den vårt bästa sällskap- utöver vårat egna utomordentliga.
Yesse hade nämligen ynka sju låtar på mobilen, och av alla dem var det den här som verkligen satte sig på huvudet. Och jag klagar inte. Den får gärna etsa sig fast ett bra tag till.
Dessutom är Rihanna så snygg att jag vill kopiera henne och byta själ till kopian så jag kan få se ut som henne... hm. det var ett komplicerat sätt att säga att jag vill se ut som henne.
Ni fattar liksom. Jag ska inte dumförklara mina bloggläsare.
(Dumförklarar nog mer mig själv, men det är ok).

Kommentarer:

1 Yessie:

Öh ursäkta, vem har sagt att du får nämna mig i dina inlägg? Bitch...ska skriva om dig nästa gång. Vi får se hur kul du tycker att det är!

2 Anonym:

alltså, rihanna är så sjukt snygg O.o

Kommentera här: