best beginning possible!

Bästa tänkbara början, både på det nya året och på MITT nya år. Min födelsedag började med ett samtal från Sam 00.00. Han hade lovat att han skulle ringa och sjunga för mig, då vi inte skulle kunna ses på hela dagen. Då han sjungit hela födelsedagsvisan för mig knackade det på dörren... jag förstod ingenting, tänkte en kort sekund att det kanske var mina syskon, ända tills Sam säger: "öppna och se vem det är...".
Då förstår jag. Jag öppnar dörren och där står han. HAN. Det här kräver stora bokstäver. Trots att han jobbar tidigt kom han och överraskade mig, och inte nog med det, ha hade med sig present. Som att hans närvaro inte var present nog! För mig var det allt jag någonsin önskat mig. Någon som verkligen bryr sig om mig och som visar det. Någon som verkligen gör mig lycklig.
Han sa att jag förtjänar det. Jag undrar om han verkligen är en människa? Måste vara någon slags ängel... hur som helst så kan jag inte sluta upprepa att jag är så enormt tacksam över att ha honom i mitt liv.
Bästa början på min 25:årsdag och den finaste överraskningen jag varit med om. Nu hoppas jag att resten av dagen blir i alla fall hälften så fin.

427164_10150736544230446_624820445_11951216_1486185592_n_large

bild: Sabrina


Kommentera här: