not my boyfriend

 
Det roligaste med den här bilden är att den faktiskt inte stämmer in på mitt förhållande. Sam är likadan som mig om inte värre när det kommer till shopping. Han kan spendera timmar på att hitta den rätta jackan, tröjan, jeansen etc. Olika modeller och storlekar ska provas och granskas och tänkas över. Det är en av de många saker jag gillar med Sam, han är inte the typical killen som sätter sig och suckar på en bänk om jag ska prova skor. Han kommer med åsikter och uppmuntrande ord och han låter mig titta på vad jag vill utan att hänga läpp eller se uttråkad ut. Snarare tvärtom, han är en engagerad shoppingpartner.
 
Okej, det var inte meningen att skriva en bok om hur bra Sam är på att vara shoppingsällskap. Men jag var tvungen att ta upp ämnet då jag såg bilden på facebook. Jag var tvungen att skryta om vilket kap till pojkvän jag har. Han har allt den där killen, allt och lite till.
 
(dock stämmer bilden in på min far allt för väl, känner nog inte till en man som är mindre intresserad av shopping haha)

Kommentera här: