All or nothing

Har precis varit på min andra frukostdejt - idag med Jennie och igår med Kath. Men inte nog med det, imorgon kör jag på en frukost med Elin! Känns jättemysigt, om än lite typiskt: antingen är man helt ensam en vecka eller så är man fullspäckad. All or nothing.

Mest vill jag att det ska vara fredag kväll. För då är jag klar med mitt städjobb för gott. På måndag börjar jag nämligen på sykes, där jag sitter i kundtjänst. Allt tack vare bästa Sabrina! Hoppas på bättre arbetsmiljö, kollegor och mer fritidsaktiviteter. Har satt upp lite mål för mig själv och jag hoppas att detta ombyte ska göra mig gott. Jag har liksom inte utvecklats på något sätt på mitt nuvarande jobb och jag får inga nya utmaningar. Tryggt men inte alls givande.

Hösten betyder ny tid ny strid. Nu kör vi.


Kommentera här: