Season finale

OMG! Sista arbetsdagen avklarad och jag är fri som en fågel! Eller ja, börjar ju mitt andra jobb på måndag men mentalt sätt känner jag mig trots allt friare än aldrig förr. Det har varit så mycket negativ energi på jobbet det senaste och det har tagit på mina få krafter.
Oh, jag hoppas så mycket på framtiden att jag nästan blir rädd. Får man vara såhär positiv utan att det går åt skogen? Jag vågar lita på det för en gångs skull.
Det var trots allt dock en fin avslutning på jobbet. Det bjöds på tårta och mina kollegor hade köpt rött vin och en paradisask till mig. Choklad och vin, perfekt att fira med!

Nu sitter jag och väntar på tåget som ska ta mig hem till Sam. Det är det bästa med hela dagen. Längtar alltid efter hans famn, finns inget som får mig på bättre humör <3


Kommentera här: