kanske eller kanske inte eller

Tänker ständigt att jag ska ta tag i bloggandet igen, men så blir jag uttråkad av bara tanken. Dessutom har jag ingen publik som väntar på min återkomst, ingen fan base så att säga. Inte för att jag heller förväntar mig att ha fans på en dammig liten blogg där jag ventilerar känslor, men det är alltid roligare med feedback. 
Attentionwhore som man är blir man ju bara anti och skiter i't. Och så är jag ju känd för att starta upp projekt och lämna de halvklara eller knappt påbörjade. Heja mig.
Frustrationen och prestationsångestens fallna gudinna, ständigt nära en gråtattack.
 
Ja här har jag svamlat på så hälften vore nog. Men kanske kommer jag tillbaka med lite större variation i bloggen. Kanske låter jag bli.
Nu ska jag i alla fall iväg och fika på stan med mamma innan jag drar iväg till mitt oinspirerande jobb.
Det är åtminstone fredag, tacka fan för dä.
 
 
stelare min får man leta efter.

Kommentera här: