för han har tagit studenten, fy fan vad han är bra!

 
Världens finaste dag fick han, min lillebror, dagen i ära. Och jag lyckades behålla sminket på hela dagen (grät alltså inte floder trots att jag var sjukt stolt och rörd). Fällde dock några tårar när pappa höll sitt fina tal till Elias.
Det var en jättefin dag och en ännu finare mottagning med god mat, släkt och årets bästa student: min bror. För att skryta lite extra gick min bror ut med bäst betyg på hela sin skola! Stolt syster och officiellt sämst betyg av mina syskon :))
Men betyg är faktiskt inte allt. Det viktiga är att man har ett stort hjärta, resptekterar andra och är en allmänt awesome människa. - och för att återgå till Elias så är han faktiskt också det, eheh.
Nä, men min bror har faktiskt allt för sig. Fin inifrån och ut.
Önskar honom allt gott!
Älskar dig broor!
 

Kommentera här: