fynd på fyndiq

För två veckor sedan beställde jag hem sminkborstar och en ögonskuggspalett från fyndiq.se. Borstarna kan ni se nedan: 32 stycken sammanlagt i ett fint och praktiskt fodral. Det här setet kostar 179 kronir och ni hittar det >>här<<.
 
Paletten med ögonskuggor jag köpte ser ni nedan. Detta set kostar 149 kronor och innehåller sammanlagt 120 färger. Ni kan hitta det >>här<<
 
 
Än så länge har jag bara testat två olika sminkningar med ögonskuggorna och använt ett fåtal penslar, men jag är hittills nöjd. Jag har alltid älskat att sminka mig själv och andra men saknat många verktyg för att utveckla mina "skills", så dessa budgetvarianter var verkligen ett fynd för mig. Det var längesedan jag blev så exalterad över ett paket på posten.
 
Hade jag haft en bättre kamera så hade jag lagt upp bilder på sminkningar, men tyvärr kan jag inte göra det nu. Får be Miriam komma över och fota lite. Hon kan bli min personliga fotograf till bloggen. 
Haha nej, har typ fem läsare om dagen så ingen bryr sig. 
 
Idag har jag en lila make-up look som jag kallar lavender baby. Bara för att jag kan. Lekte dessutom youtuber när jag lade på sminket, typ som man gör när man leker matlagningsprogram? Haha jag borde få mitt eget tv-program. Ni fattar inte hur underhållande jag kan vara när jag bara vill...

Kommentera här: