you told me you wanted to eat up my sadness, well jump on, enjoy, you can gorge away

 
Har en liten nostalgitripp såhär på morgonkvisten. Lyssnar på lite alternativ musik från period 06-09 typ. Får lite ont i magen, fast på ett bra sätt. Det är svårt att förklara, men jag tror de flesta vet vad jag pratar om. 
 
Snart ska jag ta bussen in till stan och bruncha med Kath, det ska bli riktigt mysigt. Har saknat meine frau! Och ikväll får jag äntligen träffa Sam. Träffade ju honom senast på hans födelsedag i måndags, det är ju inte sådär jättelängesedan men jag har saknat honom extra mycket i veckan. Fast på ett mysigt sätt.
Ser precis i skrivande stund hur jag upprepar mig från första stycket - "fast på ett bra sätt", sedan: "fast på ett mysigt sätt". Haha, jag är la för go, kan man väl säga.

Kommentera här: