Mina drömjobb

Man kan ju undra vad jag helst av allt hade velat göra då.
Här kommer listan:
  • hollywoodfru
  • makeupartist
  • skådespelerska
  • sångerska
  • sån som ligger på bilar och är snygg på mässor
Okej, så första och sista punkten är ju väldigt oseriösa (fast bara sista punkten, första kan jag fortfarande tänkta mig). Men de andra är mina största drömmar. Speciellt sångerska och skådis. Men jag är ju som sagt ingen go-getter och jag har noll självförtroende så där sprack det.
 
Kan bli så ledsen när jag tänker på hur många år jag slösat på att hata mig själv i stället för att utveckla mig själv och ägna mig åt mina intressen, det är så himla sorgligt.
 
Ska försöka ta tag i åtminstone en del av den här listan, det ska bli mitt mål. Gå med i ett band, börja skriva låtar etc. Bara göra något i rätt riktning. För tiden tickar och det börjar bli dags att tillfredställa mig själv och inte bara serva andra.
 
bild från 2009

Kommentera här: