hej igen

Hej du övergivna blogg! Jag har haft en massa fina dagar och några få fula. Har äntligen en period som innehåller mer leenden än tårar och hoppas att det förblir så. Jag träffade Miriam i lördags för första gången på över en månad(!) och det kändes så bra. Vi blev så till oss båda två att vi planerade saker till höger och vänster, hoppas allt blir av och inte bara rubbet ut i sanden.
 
Andra saker som runnit ut i sanden är alla mina kreativa intressen: såsom att måla, skriva och göra fåniga videos. Det sistnämnda funderar jag på att börja med igen. 
 
Vi får se hur det blir av allt. Känns ibland som att jag inte kommer någonstans utan bara vandrar omkring i cirklar, medan andra får spikrakt fram på sin väg genom livet. - Men man får inte jämföra sig själv med andra, eller vara för hård mot sig själv.
...Jag lär mig väl såsmåningom.
 

Kommentera här: