lovely birthday

xfpaket från Emilia och vackra rosor från Jennie som matchade fint
 
Igår hade jag den finaste födelsedagen man kan önska sig. Tanken var att ha en liten tillställning för min familj, Sam och farmor och farfar, men så kom även Jennie och Katherine över som kronan på verket. Jennie överraskade mig genom att komma över med en bukett vackra rosor och choklad redan vid ett och senare kom resten av gästerna. Vi bjöd på våfflor med salta och söta tillbehör och till efterrätt hade jag dagen innan bakat en daimkladdkaka med digestivebotten(!). Vi satt länge kring middagsbordet och pratade och skrattade, har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på riktigt länge- fick ont i kinderna av allt skratt! Roligast hade vi åt en bild på Emilia och mig när vi var små och stod mot en vägg klädda i Amish-liknande kläder. Jag var allmänt ful och Emilia såg ut som en tjock liten maffioso, alltså haha vi alla gapskrattade då vi tittade på bilden. Alla utom farfar då vill säga, han tittade på bilden och sa: "men det ska ju vara så, det är inget att skratta åt. Det är en jättevacker bild!". Alltså så himla söt.

Kommentera här: