The mockingjay

Då var det torsdag, en dag närmare allas vår frälsare fredag! Igår gjorde jag comeback på jobbet och det kändes hur bra som helst. Älskar mitt jobb på det sätt att ingen dag är den andra lik, och dessutom att en rastlös själ like myself får röra på sig mycket. Inte lika mycket som när jag städade, men lagom mycket för att inte få myror i brallan. 

Igår kväll såg jag sista Hunger Games-filmen med mina syskon och tre av min systers vänner. Det var så mysigt att gå på bio mitt i veckan. Filmen var helt okej, den var bra men lite för mycket på många sätt. För mycket bomber och smällar och för mycket klyschor. 
Hur som helst mysigt att gå på bio. Och så lyxigt att kunna gå hem till Sam som har gångavstånd från Bergakungen. Inre helt fel. 

Nu väntar ännu en dag på jobbet, hoppas på ytterligare en bra dag. 

Kommentera här: