feel good-friday

 Är så mycket gladare och piggare än vad jag varit på mycket länge tack vare förändringar jag gjort i mitt liv. Jag har äntligen gjort aktiva val för min egen skull i stället för att sitta och vänta på något slags mirakel. Tänker inte gå in på det så mycket mer, det viktiga är att jag mår bra. Min hälsa är det viktigaste att prioritera, så många gånger har den hamnat längst ner på listan, förhoppningsvis ska det inte hända igen.
 
Jag ville mest önska alla som fortfarande läser en trevlig helg och en glad fredag, och dessutom lämna er med en riktig pepp- och feel good-låt. Den är högst upp på spotify-listan i Argentina och jag förstår varför, man kan ju bara inte sitta still och inte le! Förhoppningsvis är det inte bara jag som blir glad av den här låten!
 
 

Kommentera här: