family

 
Igår åkte Sam och jag till Saltholmen för att hämta nycklarna till huset i Spanien i Sams mosters café. Vi passade på att ta en fika där innan vi åkte tillbaka till stan. Himla mysigt café, synd att spårvagnen alltid är fullproppad påväg dit - vi fick stå och trängas hela vägen i en bastuliknande värme. 
Efter besöket på cafét åkte jag till Sonja för att fira hennes sjuttonårsdag. På bilden ovan ser ni släkten som kunde vara med och fira- minus Brita som tog bilden. Vi hade trots det lilla sällskapet (min släkt är ganska stor så ja det ni ser på bilden är en liten samling) jättekul och jag var till och med spelade fotboll , något jag aldrig brukar göra. Men när jag väl stod där och sparkade kände jag att jag missat något. Synd att ens osäkerhet ska hålla en borta från så mycket. 
 
Idag blir det "avskedsmiddag" hos mamma med Emilia, Elias och Sam och mig. Dramatisk familj är vi som måste ha sådant inför två-veckors semester. Inga konstigheter.family

Kommentera här: