dagens talang och ångestframkallare



Jag är kär. I den här pinup-versionen av Ariel. Jag hittade henne av en slump och föll direkt; den flirtiga blicken, det böljande håret och de mjuka formerna- och stjärnan i handen. Och så färgerna och... allt helt enkelt. Det är en fröjd för ögat!
Det tog inte slut där, jag kom in på konstnärens deviantart, och där fortsatte festen: det var helt enkelt som att öppna en stor godispåse! Ta en titt själva så förstår ni nog vad jag menar...(ni kan också gå in på hemsidan)

Det är sådana här människor som får mig att både älska målandet och fundera på att aldrig mer rita ens ett litet öga på en papperskant. Man ska inte jämföra sig heter det, men det är väldigt svårt när någon har talang så det räcker till hela Europa, minst.

- en till favorit:


(Men jag ska inte sluta måla, det vore löjligt. Istället ska jag utvecklas och fortsätta på min egen stil. Man kommer ingen vart av att tas ner av andras talang, snarare tvärtom...)

Kommentarer:

1 Puckolino Tenenbaum:

Åh! Visst är hon sjukt duktig?! Livet är orättvist... Älskar färgkombinationerna hon använder. Så fruktansvärt duktig på att väva in färger som vanliga dödliga aldrig skulle komma på att använda ihop!

/Gabriella

2 Anonym:

oh kul att se dig här :D

och ja- hon är sanslöst begåvad! Och samtidigt får hon det att se ut som världens naturligaste grej... damn her

Kommentera här: