my blood is warmer when you're near...


- Men när du inte är nära, finns alltid telefonen.
Då får jag åtminstone höra din röst.


Du gör mig hel, glad, varm, fnissig, lugn och lycklig.

Du är det finaste och du vet alltid precis vad du ska säga för att få fram ett leende på mina envisa läppar.
Trots att det ibland kan verka omöjligt.
Trots att jag ibland är mörkaste åskmolnet på himlen, redo att storma ut över min omgivning...
Jag är en sådan liten trasselsudd, ibland världens jobbigaste och mest komplicerade-
men du finns alltid där, med öppen famn.
Du har ett tålamod som är beundransvärt och ditt hjärta är så stort och gott att jag ofta ifrågasätter mitt egna: är det värt ditt?
Men jag vågar inte fråga mig det, jag är glad att jag överhuvudtaget har dig vid min sida.

...Jag älskar dig så mycket, min FARID.

Kommentarer:

1 farid:

Jag älskar dig så, ditt hjärta som är finast. Du och jag, så söta. Du är så jävla snäll, och så jävla fin. <3 <3!!

2 elin:

ni är så fina. <3 vill äta upp er båda två

Kommentera här: