Bye, bye 2010! I won't miss you!

Igår: bio med Farid. Såg 'Due Date' och var garanterat den enda i hela salongen som grät.
Den fick betyget 3,5 av 5 av oss båda. Det som tog ner den var att den stundvis blev överdriven och jag gillade inte den våldsamma humorn- dvs. olycks-humor, jag är en riktig mes när det kommer till sådant.

Idag: Min lillebror fyller sexton och vi firade detta hos farmor och farfar med överdrivet god kyckling och tårta och kaffe på maten.
Nu är jag hemma alldeles allene. Emilia stack till Allingsås och Katherine är och äter middag hos sina päron.

MEN sedan är det nyårsfirande och jag kommer vara gladast av alla på tolsvlaget av den simpla anledningen att 2010 äntligen kommer vara över.
2010 har varit ett enda emotionellt kaos...

Nu ska jag lyssna på lite pepp-musik och smått börja göra mig fin inför kvällens bravader.
HAPPY NEW YEAR YOU FOOLS!Tumblr_le6qigtu9v1qaufdoo1_500_large
If only I could have these accessories for tonight!

Kommentera här: