insecurity is best cured with a cute bikini!

Bästa boten för bikiniskräck är en söt bikini och ett stort leende. Det är i alla fall vad jag vill tro när jag ser den här söta uppenbarelsen. Jag beställde den, efter många om och men, i lila- men jag tycker att alla färger är lika fina (dessutom kan man ändra sin beställning, så vem vet vilken färg som tillslut kommer hem till mig i ett paket...).

 

För ynka 49,50 kronor per del blev den i alla fall min på HM's webbshop. Wonderful. Nu fattas bara sommaren, solen, stranden och självförtroendet. Men det fixar vi, vettö. Eller ja, solen och sommaren står inte i min makt, för om så hade varit fallet hade snön aldrig fått lägga sig tillrätta in the first place...

Kommentarer:

1 chall:

jag kan bara säga detsamma! =D alltid roligt med nya människor också =)

2 farid:

alltid kul med dig i en bikini!

3 elinpelin:

Kommer bli en awesome bikinisommar now when you've got them boobies... :3

Kommentera här: