It's all because of you, all of you

På senaste tiden har jag haft riktigt fina söndagar. Tristessen och ångesten som brukar infinna sig på den dömda dagen har tyckts trollats bort varje gång.
Och detta mina vänner, detta tack vare fina människor i min omgivning.
Idag är det min trogna kompanjon (och substitutflickvän) Kath som förgyller dagen. Och detta över en sushidate, dubbel glädje!
Så nu är jag glad och lyssnar på The Magic Numbers, för det passade in tyckte jag. 'This is a Song' är min all time favorite. Den blir jag alltid pirrigt glad av (trots att texten egentligen säger något helt annat). Som vid en nyutblommad förälskelse då man bara går runt och småler som ett fån.
Och tänk, tänk att jag fortfarande känner så när jag ska träffa Farid. Efter två år. Och säkert mer därtill.
Jag kan inte tänka mig annat.
Du är min eviga vår älskling, och på tisdag, på tisdag får jag äntligen pussas med dig igen...

Kommentarer:

1 Farid:

mihi, i love you beejb. Ses snart my loveboat

Kommentera här: