Vamos a la playa!

Är så exalterad att jag nästan ramlar av bussätet!! Imorgon smäller det, då drar jag med mig min fina pojkvän till soliga och vackra Alicante och njuter i en vecka. Känns för bra för att vara sant just nu, speciellt när Sverige i vanlig manér bjuder på blåst, regn och kyla. Kul Sverige, kul. Men just idag bryr jag mig inte om det. Idag tänker jag bara på de sista förberedelserna och det faktum att jag imorgon vid den här tiden är på flygplatsen.
Oh det var längesedan jag kände mig såhär glad och pepp- man borde få statligt betalade resor minst fyra gånger om året; jag menar tänk så mycket pengar som sparats inom psykiatrin!
Jag hade blivit en sådan bra politiker. Helt kass på att tänka realistiskt och att hantera pengar... Inte helt olikt nuvarande pajaser i riksdagen i och för sig.

Nej, nu ska jag in till stan och växla pengar samt kanske råka köpa mig ännu en bikini... Ska dessutom till läkaren, inte helt pepp på det, men vem bryr sig- Imorgon är jag i Spanien!!!


Kommentera här: