clear my mind so I can live my life

Idag var jag hos läkaren. Det kändes bra och som att jag blev tagen på allvar. Jag fick nya mediciner som jag håller tummarna för och en remiss till psykolog. Jag hoppas verkligen att detta ska bli som en ny start, en start till att verkligen hitta mig själv. Jag måste bara lova mig själv att kämpa och att inte fly, som jag så ofta kan göra.
 
Annars går det trögt, har inte fått några jobb i veckan och känner stressen över att få tjäna lite pengar de kommande dagarna. Just nu är jag skriven på en vikariepool för skola och förskola, men jag hade gjort vad som helst för att få ett "normalt" jobb med fast inkomst och tider. Gärna ett städjobb, call me crazy men jag älskar städjobb! Inte för all framtid såklart, men så att man kan komma på fötter ekonomiskt igen.
 
Nu ska jag surfa vidare och försöka stänga va framtidsångesten, den kan vänta tills imorgon.
 
<3
 
 

Kommentera här: