wide pants and crop tops

 
 
 
Vida tunna byxor och crop tops, hur snyggt och vårfräscht är inte det? Tänker att jag ska satsa på en liknande outfit imorgon kväll då det vankas valborgsgrillning. Men vi får se. Kanske blir jag helt obekväm och kör på något helt annat, man vet aldrig om spegeln och bilden man hade i huvudet kommer överrens när man väl står där i full mundering.
 
Imorgon är det torsdag men det blir som en fredag då den riktiga fredagen är en röd dag. Det ska bli skönt att vara ledig i några dagar, trots att jag trivs så bra på jobbet och trots att ju inte direkt jobbar ihjäl mig. Hade jag haft den ekonomiska friheten att välja hade jag jobbat 30 procent eller något. Och så hade jag gått en massa roliga kurser på min lediga tid; t.ex. dans- och målarkurser. Jag tror att vi människor inte är till för att spendera så mycket timmar med att arbeta- men detta är ju givetvist relativt. Alla arbeten ser olika ut och har olika förutsättningar. Men detta kan jag inte gå in djupare på nu då jag måste sova. Imorgon börjar jag klockan sju så några timmars sömn kanske är bra att hinna få.

Kommentarer:

1 Anonym:

Du kommer passa super bra i det kära vän!😍 inga dumheter med vad spegeln säger!👊// jempa!

Kommentera här: