Kan inte ens avsluta projekt i mina drömmar

Inatt drömde jag att jag skulle till Astra Tech (läkemedelsföretaget där jag städade för ett par år sedan). Vid ingången stod en man och delade ut tidningar, han frågade om jag var intresserad men jag tackade nej. Han fortsatte försöka och menade på att det var faktiskt var väldigt intressant. Jag tog då tillslut en tidning. Just när jag tagit min tidning räcker mannen fram sin hand för att tacka och samtidigt som jag tar den smugglar han in ett laminerat papperskort i min hand, sedan försvinner han snabbt. På kortet står det användarnamn och lösenord för att hacka sig in i systemet samt ett nytt alias för mitt uppdrag. Ett uppdrag jag inte hade någon aning om vad det innebar men som av någon anledning kändes självklart i drömmen.
Väl inne i byggnaden får jag fördomsfullt tag på en asiatisk ung kille som hjälper mig att skapa en profil på en dator, samt komma in i systemet. Detta måste ske snabbt och smidigt då människor ständigt passerar. 
Efter all denna spänning tänker man att jag kanske ska påbörja mitt uppdrag och slutfölja det? Nej, då får mitt undermedvetna jag för sig att sätta sig och äta fika i ett personalrum där det bjuds på muffins, kakor och donuts i överflöd... 

Haha alltså drömmar, ibland undrar man vad som egentligen pågår i Hjärnkontoret.  

Kommentera här: