shut up and dance, it's friday!

Känner mig alltid så high on life på fredagar, önskar att den känslan kunde följa med mig genom hela veckan. Liksom: live everyday like it's your last, eller nått. Åtminstone som om everyday vore the day before the weekend. Och då trivs jag ändå på mitt jobb, så förstår inte varför det är så himla viktigt att det är fredag? Jag vet inte, kanske för att alla andra också är lite high on life och att stämningen på arbetsplatsen blir bättre på fredagar.
 
Just nu taggar jag igång med lite nya favoritlåtar på högsta volym i köket. Känner mig helt bubblig i hela kroppen. Ska tipsa om speciellt tre låtar, två av dem lite extra peppiga:
  • El Taxi - Osmani Garcia "La Voz", Pitbull
  • Shut Up and Dance - TALKING IS HARD
  • Love Me Like You Do - Ellie Goulding
 
Sätt på de två översta låtarna och dansa i valfritt rum och valfri dans, go crazy! Lyssna sedan på den sista och dansa tryckare med dig själv.
 

Kommentarer:

1 Sabrina:

Bor du kvar i Ljungkullen? Jag flyttar till Ljungkullen 8A i mars. Gården bredvid din xD Du får lätt komma över ibland så kan vi fika eller göra något annat skojsigt 😘

Svar: Ja det gör jag :D oh vad trevligt! Det gör jag gärna, har ju fortfarande inget liv haha ❤️😘
Cristina

Kommentera här: