ebay love

 
För ett par veckor sedan beställde jag tre peruker från ebay, och idag kom äntligen en av dem. Jag har obsessat så hårt på peruker i allmänhet den senaste tiden- varje dag googlar jag olika peruker, jag tittar på reviews på youtube och jag upptäcker nya hemsidor med massa peruker som skapar allt starkare ha-begär inom mig för varje dag. En stor del av denna besatthet är för att mitt egna hår p.g.a. stress och årstid blir tunnare och skörare. Och sedan att jag alltid älskat att klä ut mig och ändra look, jag har sedan jag var liten älskat peruker och kostymer.
Peruken på bilden kostade 50 spänn. Den är ingen lace front wig, alltså ingen verklighetstrogen utan mer en "maskeradperuk",  men damn! Jag är helt kär! Med bandandan på ser den näästan ut som riktigt hår... åtminstone en riktigt weave, haha.
Nu längtar jag efter de andra perukerna jag beställt. Förhoppningsvis blir jag lika nöjd med dem.

Kommentera här: