looking for tickets to London

Godmorgon världen (= ca fem pers som fortfarande orkar klicka sig hit trots ständiga torkan). Sitter här med mitt morgonkaffe och letar flygbiljetter till London för att hälsa på Elias och Susanna. Vill dit nu, nu, nu men får väl ha något slags tålamod antar jag. Ser hur som helst fram emot att hälsa på dem i deras nya hem i London. Jag är så stolt över dem, dem har hittat arbete och jobb och är nu officiellt Londonbor. Om än tillfälligt så är det vad dem är just nu. Jag blir alltid lika imponerad över människor som tar sådana steg. Jag tänker nämligen att jag själv aldrig skulle klara av något sådant, att jag liksom hade fått panik och suttit och bölat på ett flyg tillbaka för att jag inte hade klarat av den stora förändringen. Men det handlar väl snarare mer om mitt självförtroende än om något annat...
Anywho, idag är det fredag återigen. Thank god. Idag kommer folk vara på ett soligare humör och trots en lång arbetsdag som väntar så kommer saker kännas lite lättare. För så är det. Åtminstone för oss som jobbar måndag till fredag.
 
Nu ska jag klicka mig igenom lite olika reseförslag och se om jag hittar något. Och gör jag det lär de få som läser få veta det här. 
 
Puss på er och ha en grym dag!

Kommentera här: