gimme summer and bare legs

 
fashion, girl, and style-bild
 
- Athough my legs are SO not ready. Bleka och ärrade av att jag kliat sönder dem... inte så snygg uppenbarelse i ett par shorts kanske. Men jag vill verkligen ha värme, värme och snygga outfits. Det känns som att man bara packar på sig kläder som någon slags vildmarksutforskare nuförtiden. Speciellt när man jobbar på skola och måste vara praktiskt och varmt klädd, jag spyr. Hatar att känna mig ful och oinspirerande. Saknar att kunna klä upp mig och få känna mig fin, det är faktiskt viktigt. 
 
Tatueringen jag gjorde i lördags blev riktigt grym btw, en rosa ros för att fylla ut ett gap på överarmen, nu kan vi gå vidare till underarmen och förhoppningsvis bli klara med sleeven snart! Är så excited. Rita, min tatuerare, tog snygga bilder med sin kamera, men hon har inte lagt ut dem än, så så länge slänger jag in en halvkass snapchat-bild jag tog i söndags på tatueringen:
 
Nu ska jag snart bege mig mot jobbet. Det är sportlov och ca 30 barn sammanlagt på hela skolan. Allt är mer chill och det är precis vad jag behöver efter en hektisk terminsstart.

Kommentera här: