Alex och Sigge och en bror i London

Fuck, I'm the worst, tänker att jag ska blogga on a daily och så går det en evighet... Men, men, jag är dålig på rutiner. Always have, always will. Jaja, jag vet, man ska aldrig säga aldrig säga sådana saker om sig själv. Anything is possible osv. Men överlag är jag dålig på att ha rutiner. Blir som en rebellisk femåring or something. Skriver konstigt idag också, men det är bara en sådan dag helt enkelt.
 
Idag ska vi ha någon slags avskedsbrunch för min bror som flyttar till London på måndag. Det är helt sjukt egentligen, har fortfarande inte fattat det. Kommer la sitta och böla på måndag, men den dagen den sorgen som man säger. Kul för honom dock, och on the positive side så har man någon att bo hos och besöka i London. Alltid en bra grej. Har ju bara varit i London en gång, och det var 2008 så det är minst sagt dags snart igen.
 
Igår var mina syskon och jag och såg Alex och Sigges livepodd på Clarion Hotel Post. Jag blev positivt överraskad då jag inte hört ett enda avsnitt av deras podd tidigare. Nu ska jag sannerligen spana in denna duo och lyssna ikapp mig på deras avsnitt. Får bli på mina bussfärder till jobbet, blir ju perfekt. 

Kommentera här: