I'm no superman (at least not today)


Bild från förra veckan som inte har någonting som helst att göra med dagsläget. Gangsta-posen känns inte i ryggraden och det perfekta lagret turkost nagellack har bytts ut mot ett ojämnt, rosa, halvt avskavt. Ögonen kisar visserligen just nu- men med total  avsaknad av energi, så det blir mest zombielook över det hela. Och solen lyser inte upp rummet, vilket gör att mina ögon ser mer matta ut än sådär gröna, som de blir i solljus. Det kan jag tycka är fint. Om jag får säga det själv.

Annars känns det rätt bra. Det är en skittråkig dag men de behövs. Gråzonerna. Dramatiker som jag är lider jag kanske mer än andra men vad göra?
Jo! Jag har en cure! Köpa byxor. För det ska jag göra snart. Snygga jeans. Jättesnygga, en ovanlig sort som sitter bra på min anti-jeans kropp. Det är ovanligt. De är löjligt snygga. Dessutom är de så våriga att jag riktigt ser hur solen viftar vita flaggan och smyger fram när jag köpt dem... okej, kanske inte. Men soligare och varmare blir det hur som helst, andra alternativ existerar inte.
Förhoppningsvis släpper skrivkrampen också. Och förhoppningsvis tar jag tag i kamerasituationen så jag kan göra nya videos...

Blaah. MENINGSLÖSHET. Det är allt man egentligen kan läsa ut av det här. Men det struntar jag i. Jag behöver ändå skriva av mig, in your face.

Kommentera här: