Mera plus


Fick mina älsklingar igår, fick ju snabbt som ögat. Det enda var att jag blev tvungen att hämta dem i Mölndal på ups lager (long story). Jag tyckte det var en grym idé att åka dit efter gymmet igår vid sex, men när jag väl var framme vid industriområdet som lagret låg på så kändes det inte fullt lika bra. Det var mörkt och ödsligt och jag var hungrig och yr. Impulsiv som man är fullföljde man dock sitt mission och jag kom hem med ett två par skor i ett stort paket. 

Jag väntar lite med att inviga skorna, det får väl bli april och några plusgrader till tänker jag. Men det kommer. 
Idag är det i alla fall fredag igen. Solen skiner och alla har hoppet uppe och ett glatt humör som man inte sett sedan förra fredagen. Det blir nog bra det här. 
En helg till och snart påsk och vår och sommar och sol och ja... Snart kanske vi blir av med vintern på riktigt? 

Kommentera här: