back on track!

I torsdags och igår var jag en grönsak. Mina längsta sträckor gick från sängen till vardagsrummet, till toaletten... mest till sängen. Där stupade jag om vartannat och sov bort min onda mage.
Jag blir sällan sjuk, och när jag väl blir det repar jag mig snabbt. Jag behöver bara lite sömn och vila (något som är oerhört frustrerande för fröken rastlös...). Dessutom missade jag min och Kaths utgång igår, fett frustrerande- vi som till och med planerat matchande utstyrsel i ren fjortisanda. Men alla vet ju att vi är långt ifrån fjortisar- både i år och uppförande (i de flesta fall, that is).
Men idag som sagt, idag mår jag bra. Och detta har jag firat med sushi och ett par jeansleggings för 99 riksdaler. Ett riktigt kap. Jag har varit två vändor in i stan (första utan plånbok, andra med). Och en till allum.
Ni ser, efter två dagars sängliggande har jag speedade myror i brallan.
Och nu, nu skakar jag rumpa för mig själv på rummet med hjälp av bland andra Fergie-ferg och Teddybears Sthlm. Good shit Majbritt!

Nu väntar la gran Robinsinfinale med morsan. Jag och mamma är trogna följeslagare och Johan-fans.
Heja, heja!

Kommentera här: