this too shall pass (both my hope and my fear)

Äter i vanlig ordning min frukost vid datorn- trots att jag sedan ska iväg till ett arbete där jag spenderar åtta timmar framför en.. för att sedan komma hem och sätta mig vid en.
För att jag inte kan låta bli.

Känner mig lite bakfull på känsloutbrott. Men det är heller inget ovanligt.
Mår bättre idag, är helt tom. Fast med en liten reserverad plats för obligatorisk oro.

Tyvärr.

Och du, du verkar tycka om mig så mycket, så genuint då du har mig i din famn. Men däremellan? Vad ska jag tro? Överdriver jag i mitt bekräftelsebehov?
Alldeles säkert.
Men borde jag vara så enkel att lägga vid sidan i timmar? Som en leksak.

Eller är det bara jag?

Det är så svårt att hålla isär, egna demoner och verklighet.Funny,anxiety,girl,comics,illustration,natalie,dee,supergirl-8424084dc1ca4c7332a214e6a34080f3_h_large

Kommentera här: