when the beat stops sometimes I think I'm dead

har kärat ner mig totalt i följande låtar:

'Please Rewind' - I Blame Coco
'Weak' -
Asaf Avidan & The Mojos
'Kiss That Grrl' -
Kate Nash
'Home' - Edward Sharpe and the Magnetic Zeros
'Dancing Under the Influence' -
Bedroom Eyes5422235477_11227c7d5e_z_large
'Oh My God!' - The Moniker

- Fler klockrena låtar med vårkänsla finns på min vårlista på spotify: "när knoppar brister"

Seriöst. Jag kan inte få nog av ovanstående kompositioner. Musik är en drog och den bästa i sitt slag, finns inte mycket som kan komma i närheten... fast nu när jag tänker efter kan jag inte låta bli att le lite dumt och tänka att det ju finns någon speciell som har precis samma effekt på mig. Abstinensen är total i hans frånvaro och det rus han framkallar då han är i närheten är utan dess like.

Så snö, du kan inte skrämma mig. Våren kommer besegra dig vare sig du vill det eller inte.
Jag smygstartade...

Kommentarer:

1 Anonym:

wanna see more :) hoppas du mår bra.

Kommentera här: