man har ju världens bästa pojkvän



Igår när jag kom hem till Sam sa han att han hade en överraskning till mig. Han bad mig blunda och när jag fick titta igen drog han fram en stor necessär. I necessären fanns hur mycket olika smink och skönhetsprodukter som helst! (på bilden syns bara en bråkdel). Till saken hör att Sam jobbar på Lindex, och de hade haft stor utförsäljning på smink för personalen. Det hade tydligen sprungits, knuffats och krigats för att få tag på så mycket produkter som möjligt.
Och tanken att han krigat ihop detta för mig var bara för mycket för mitt blödiga lilla jag, som självklart grät.

Han är verkligens världens bästa, min pojkvän. Det finns ingen som förgyller min tillvaro som han gör. -Med eller utan presenter, bör tilläggas. För det finaste han ger mig är sin kärlek (langar klsychor on a daily basis).

Kommentera här: