hold on for it's gonna be a wild ride

Tjena, bergochdalbanan här! Borde byta namn, eller åtminstone ha det som mellannamn. Så att folk kan få en förvarning om vad som väntar.
Idag är banan på topp. För tillfället i alla fall. Har spenderat hela dagen på stan, först med min bror och sedan med min flickvän. Eller ah, hon har ju pojkvän och likaså jag- men förutom de små detaljerna så är vi meant to be så att säga. Vi åt i alla fall tapas och drack vin, sedan strosade vi runt och försökte hets-shoppa innan stan stängde men misslyckades med det.
Jag fick i alla fall med mig en lila hårfärg från shock, directions i nyansen lavender. Tänkte slänga i den imorgon och se vad det blir för resultat på mitt hår. Har verkligen ingen respekt för mitt hår. Kan inte låta bli att hålla på. Men sådant får man acceptera. Man lever bara en gång osv osv.
 
Imorgon ska jag på bio med Sam. Saknar honom trots att jag träffade honom imorse, såklart. Jag saknar ju honom när han går på toa typ. Helt nere i den där killen...
 
Google http://3.bp.blogspot.com/_BrfuH2nCldU/S6UZ_F9n0XI/AAAAAAAAGJM/UNUEBjULWRI/s400/blythe-beret2.jpg vaizdų paieškos rezultatai
Google http://3.bp.blogspot.com/_BrfuH2nCldU/S6UZ_F9n0XI/AAAAAAAAGJM/UNUEBjULWRI/s400/blythe-beret2.jpg vaizdų paieškos rezultatai

Kommentera här: